close

今次我都唔多賣關子喇!我今次試的是以下兩款的BB Cream。

  1. CNP Laboratory B.B.B Cream (01 號)亮膚色
  2. Zymogen Face Cover BB Cream

CLP_Zymogen_BBCream

兩款產品均來至韓國,CNP Laboratory呢個品牌我係喺上年Cosmoprof 認識的,手頭上的呢支BB Cream係韓國版並且係15ml裝。CNP Laboratory B.B.B Cream 係呢個品牌的皇牌產品之一,呢款BB Cream 有兩隻色,01色係亮膚色,02色係自然色。

CNP Laboratory B.B.B Cream,原本為接受完醫學美容療程而製的, 特別加入 Skin Barrier 的功能,能有效舒緩敏感並促進受損肌膚修復再生。有做開激光療程的Sis, 當皮膚仲係比較脆弱及薄弱的時候,可以搽呢款BB Cream保護皮膚!佢係獲得食藥廳認證3種功效,美白、抗皺、防曬。

CNP Laboratory B.B.B Cream有SPF46及PA++。即係佢大概460分鐘(SPF 46 x 10 mins)的防曬,記住SPF只係針對UVB(UVB 係會曬傷皮膚),而PA係用於量度抵禦UVA的能力 (UVA係會令皮膚老化)。PA++係中度防UVA的意思,PA+++係最高程度的防UVA指標。呢個品牌宜加可以在屈臣氏有得賣,HKD398/30ml

Zymogen BB Cream 含有濟洲島火山石的礦物成分。此外,佢的品牌特色係產品均採用經發酵過的天然成份製造。講番濟洲島火山石的礦物成分,Scoria, 佢有效地吸收皮膚廢物,令毛孔暢通。並且,佢有抗菌的作用,所以佢可以防止因細菌引起的粉刺。所以,油性皮膚的Sis都適用的。邊度有得賣?在賣韓國護膚品的網店度有得賣!

我今次要測試的係BB Cream的顏色,同埋我搽左BB Cream之後的皮膚出油情況。

左邊幅相係我冇搽BB Cream 的樣,右邊幅相係我有搽BB Cream 的樣!

Before_After_WholeFace

但係,大家睇唔得睇得出有搽BB Cream的果張相有咩特別。答案係我的左邊面係搽左CNP Laboratory B.B.B Cream,右邊面係搽左 Zymogen BB Cream。好明顯地,CNP Laboratory B.B.B Cream的顏色係比Zymogen BB Cream 係偏白的,光澤感強啲。

BB_Cream_Face

如果上面睇得唔清楚,大家可以睇下在手上的效果。

BB_Cream_Comparison

其實搽BB Cream 最好用手指,指腹更佳。指腹温度同皮膚相似,用手指搽會貼服!咁究意點解會係用指腹會好過用掃呢?用掃唔係均勻啲咩?如果以我個人的認知黎解釋,BB Cream所含的油分比較多,油的特質係温度越低,油就會變固態,温度越高,油就會變液態。所以,手指的温度令油分變得柔滑更容易推開。至於係真定係假,大家可以嘗試下找答案啊!

BBCream_onFaceApplyingBBCream

大家可以分別睇下我搽呢兩款BB Cream的Before及After 相:

CNP Laboratory B.B.B Cream Before & After 比較

CLP_Before_After

Zymogen BB Cream  Before & After 比較

Zymogen_Before_After

睇完兩組相,睇得到分別嗎?CNP Laboratory B.B.B Cream的顏色係比Zymogen BB Cream 係偏白的,光澤感強啲! 你試同嗎?

好啦,搽完BB Cream經過6~7個鐘之後,我兩邊面的出油情況係點呢?Zymogen 果邊面的出油情況係多過另外一邊面的。呢個測試可以顯示出,Zymogen BB Cream的油分係比CNP BB Cream 為多。同埋,Zymogen BB Cream質地係厚啲。

OilTest

香味方面,CNP 有少少酸酸地的香味,Zymogen 都係有少少的香味(但係香味好快走)。雖然,我個人唔係好鍾意CNP的香味,但係喺比較起兩者的顏色及質地兩方面。我覺得CNP係優勝啲,係比較適合我多啲的!

最後,附上自拍一張,想話俾大家知,加啲心思令到自己靚啲其實可以好簡單!同埋,笑容係最好的美容聖品!

Hair 

arrow
arrow

    syau 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()