我至中六開始就鍾意飲咖啡。同咖啡的緣份係始於中六的一份兼職,喺在一間Coffee Shop做侍應。嗰陣經理有叫我學沖咖啡,但係學沖之前,要學飲咖啡,因為自己要識得飲先至調到杯好咖啡,就係果時開始我對咖啡就上左癮。

我以前用嘅係大概16 Bar 大氣壓製作espresso,今次係用大2-4 Bar 大氣壓製作美式咖啡。

呢部咖啡機的名叫Dimenzió。Dimenzió在土耳其文中是維度、層次的意思,品牌希望用家懂得探索咖啡的真味及層次,不過唔好誤會,Dimenzió唔係土耳其品牌,佢係屬於香港品牌。

DimenzioSet

ProductSpec.

Dimenzió新鮮即泡膠囊咖啡機套裝(零售價HKD938),包括有:

  • Dimenzió新鮮即泡膠囊咖啡機
  • 精選咖啡膠囊4粒 (隨機4款)
  • Dimenzió紀念咖啡杯1個

CoffeeMachine

CoffeeMachine&Capsule

我今次收到的4款Capsules包括有:

  • Jamaican Blue Mountain Flavor (牙買加藍山風味咖啡)
  • Rose Plum Tea (玫瑰果茶)可以沖5次左右
  • Italian Roast (義大利烘焙咖啡)
  • Sumatra Mandheling Dark Roast (蘇門答臘曼特寧咖啡)

Capsules

在開始使用部機沖泡咖啡之前,我先清洗部機:

  1. 將120 cc清水及120 cc白醋的水到水箱內
  2. 關上頂蓋,聽到"啪"一聲後,將高身的杯放在杯墊上
  3. 按下電源開關制,開始清洗。
  4. 等約90秒之後,就會有煲煮好的水餾出,等水完全餾出後,開關制會自動熄燈。
  5. 等部機冷卻約1~2分鐘後,用240 cc清水再清洗,直至沒有白醋味為止。

試範一次俾大家睇:

CleansingTheMachine

清洗完係時候煮咖啡了,我揀左Jamaican Blue Mountain Flavor黎試:

JamaicanCapsule2

重覆之前洗機的步驟,不過今次記得要放埋個Capsule入去,就可以開始了。

CoffeeMaking

完成左之後,我加埋少少奶,就成為一杯令我醒神的咖啡。味道方面,佢比我平時在Starbucks 及Pacific 飲的咖啡淡啲,但係如果你飲齋咖的話,你唔濃唔淡,易入口。直至止稿為止,我試左 Jamaican Blue Mountain Flavor (牙買加藍山風味咖啡)、Rose Plum Tea (玫瑰果茶)及Italian Roast (義大利烘焙咖啡),我個人喜歡Italian Roast (義大利烘焙咖啡)。

CoffeeWithMilkMe

如果你想用自己Mix好的咖啡粉或者飲自己的茶葉都得,用以下"吉"的Capsule就OK,放少少茶葉入去,擰到啱啱夠緊就ok。

RefillRefillWithTea

朝早刷完牙,洗完面,我杯新鮮的咖啡或茶就已經煮好,真係超方便!

最近,Dimenzió出左新的口味,連鴛鴦都有,有興趣的話自己上去睇下有咩口味:

咖啡膠囊(Coffee Capsule): http://www.dimenziocoffee.com/products/coffee-capsules

花茶膠囊(Tea Capsule) : http://www.dimenziocoffee.com/products/tea-capsules

Dimenzió官網:http://www.dimenziocoffee.com/

我的讀者們,你哋真好幸福啊,Dimenzió會送出兩部咖啡機俾我的讀者。詳情請留意我的Fanpage啦!

arrow
arrow
    文章標籤
    DIMENZIÓ Coffee Machine
    全站熱搜

    syau 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()